Sustine Bad Politics
arhiva stiri
starea vremii
Failure notice from provider:
Connection Error:http_request_failed
ANUNTURI UMANITARE
Politica interna
Deputata PSD Aura Vasile, spaguitoarea TIR-istilor, de la relatii cu Securitatea la Horen & Leibovici
Aciduzzul | 1 martie, 2012 | 1 comentarii | 456 vizualizari |
(1 voturi )

de Constantin Dinu / Ziaristi Online
Un fost angajat o acuza pe cunoscuta parlamentara pesedista: “Mi s-a spart electromotorul, iar ea m-a dat pe mana Securitatii, cica pentru sabotaj. Respectivul sofer, sustinut de altii cativa fosti colegi de la ITA din anii 80, reclama faptul ca Aura Vasile le percepea jumatate din diurna de la cursele internationale. Desi veche membra a PSD si aflata la al doilea mandat in Camera Deputatilor, Aura Vasile a capatat o destul de mare notoritate publica indeosebi prin scandalurile legate de “Comisia Udrea”, din care facea parte. Acest lucru avea sa aiba si un revers destul de putin placut pentru apriga politiciana, intrucat desele sale aparitii televizate, indeosebi in legatura cu scandalul inregistrarilor de la amintita comisie au readus-o in memoria fostilor sai subalterni de la ITA, Autobaza 6, unde aceasta a indeplinit functia de sef de atelier intre 1980 si 1984.

Acestia au amintiri dintre cele mai neplacute legate de cea supranumita “Lina Ciobanu a politicii romanesti actuale”, angajatii de la suspomenita intreprindere descriind-o ca drept un “drac de femeie”, o veritabila spaima a soferilor careia, in plus, ii aduc acuze grave, anume ca erau constransi sa contribuie cu bani si produse in folosul actualei vicelidere a grupului parlamentar al PSD de la Camera.

De la absolvirea Institutului Politehnic, in 1972, si pana dincolo de 90 inginera Aurelia Vasile a lucrat numai in cadrul ITA, activand in cadrul mai multor autobaze ale cunoscutei firme de transport, unde a indeplinit diferite functii. Povestea de fata se refera strict la perioada 1980-1984 pe cand era sef de atelier la Autobaza 6 Colentina, o functie aparent nu foarte importanta, dar careia a izbutit sa-i dibuie toate parghiile si sa le foloseasca in interes personal, asa cum ne-au dezvaluit doi dintre fostii sai subalterni care isi amintesc cu o lehamite si o indignare de nedescris ce-au trebuit sa indure din partea “tovarasei inginer” in urma cu mai bine de 25 de ani, iar povestile lor le justifica pe de-a-ntregul sentimentele fata de aceasta.

“Ii dadeam jumatate din diurna”

“Eram tanar pe atunci – isi aminteste unul dintre soferi – si ma angajasem de putin timp la ITA pentru ca se platea destul de bine plus ca mai puteam sa castig cate ceva de la plecarile in strainatate. Aveam un baiat de patru ani, tocmai mi se nascuse si fetita, aveam nevoie de bani, asa ca nu ma deranja sa plec cu camionul cate zece zile, cat faceam pana in Iran si inapoi. Diurna era de ras, cinci dolari pe zi, iar la o cursa, in functie de intarzieri, se strangeau cel mult 50. Plecam cate doi de fiecare data si chiar de la prima cursa colegul mi-a zis ca la intoarcere trebuie sa-i dam sefei atelierului de intretinere, Aura Vasile, parte din diurna noastra. Zicea ca toti ceilalti soferi faceau la fel, ii dadeau cate 20, 25 sau chiar 30 de dolari, iar acest lucru aveam sa-l fac si eu cat am lucrat acolo, ca altfel n-aveam ce face, ca era rea si razbunatoare, ba mai era si mana-n mana cu seful autobazei, Mihalea parca-l chema, dar noi ii ziceam Bot-Imblanit.

“Vroiam s-o dam pe mana militiei”

Ne gandisem cativa dintre noi sa i-o facem, adica s-o reclamam la militie ca detinea ilegal valuta, ca pe atunci se facea puscarie daca te prindea cu dolari, iar ea nu avea nici o justificare ca noi, care plecam in strainatate, ca lucra doar de la birou. Dar pana la urma n-am facut-o, ca ne-a fost frica de relatiile mari pe care le avea, fiindca era si la COM (n.r. Comitetul Oamenilor Muncii), insa nu doar pe autobaza, ci la intreprinderea mare. Mai era o chestie dubioasa in legatura cu angajarile pe care le facea in cardasie cu seful autobazei. Pe vremea aia nu puteai lucra in Bucuresti decat daca erai din oras, pe cand, in afara de doar cativa, toti ceilalti era de pe la tara, de prin Calarasi si Ialomita, din Movilita, Garbovi, Cosereni… In plus, ne mai spaguia la greu cand ni se strica masina si aveam nevoie de vreo piesa, de o chiuloasa, un electromotor, un disc de ambreiaj.

“Trimitea soferul dupa spaga”

Iar trebuia sa-i dam bani, ca altfel ne tinea cu saptamanile prin atelier, ca zicea ca n-are piesa aia, ca trebuie sa mearga la baza, da’ nu stie nici daca aia or avea-o si nu ne convenea sa pierdem curse la extern. Apropo, nici cand lucram la intern nu scapam de ea, ca ne trimitea pe la dracu’n praznic, prin Arad ori cel mai des prin Oltenia, pe la Strejesti, Iancu Jianu sau Dabuleni de unde-i aduceam produse agricole, indeosebi fructe. Culmea e ca de la Dabuleni nu-i aduceam pepeni ori struguri, ci piersici. Va dati seama ca nu puteam sa i le dam acolo in autobaza, ci isi trimitea soferul sa ne astepte cu masina la intrarea in Bucuresti si asta i le ducea acasa. Ciudat era ca, desi pe atunci era doar sef de atelier, inginera (n.n. Aura Vasile) avea masina neagra cu numar mic, 1-B-110 sau 111, nu mai tin minte, asa cum aveau doar ministerele”.

“M-a dat pe mana Securitatii”

Pe intreaga durata in care indignatul sofer si-a expus pataniile cu actuala deputata PSD spusele sale erau intarite de fostul sau coleg de la ITA, Nelu, care la randu-i a suferit enorm din partea Aurei Vasile, fiind la un pas sa fie aruncat in puscarie pentru o culpa minora, lucru care in prezent pare de domeniul incredibilului. “Si eu lucram pe extern, faceam tot Iranul sau Turcia, unde caram bulion de la fabrica din Fetesti. In 1984 s-a intamplat nenorocirea care era sa ma distruga pe viata, mai ales ca si eu aveam tot doi copii mici.

Intr-o seara am lasat ca de obicei camionul la autobaza si i-am zis mecanicului de la atelierul unde sefa era Aura Vasile sa-mi bage ulei. Omul mi-a zis ca asa o sa faca, iar a doua zi m-am urcat fara nici o grija la volan. Va dati seama ce s-a intamplat. S-a spart blocul motor, iar inginera m-a reclamat la ofiteul de CI (n.n. Contrainformatii) al intreprinderii cica pentru sabotaj impotriva statului socialist. Securistul, baiat de treaba, mi-a zis: “Baiete, te cam mananca puscaria daca nu gasesti pe cineva sa dea bani ca sa-ti acopere paguba. Vezi ca e vorba de 17.500 de lei”, bani multi pe timpurile alea cand eu aveam un salariu de 2.300 de lei. M-a scapat bietul tata care si-a luat angajamentul sa acopere el intregul prejudiciu, si a tot platit cativa ani buni” isi incheie Nelu povestea, adaugand la adresa fruntasei PSD cateva cuvinte imposibil de reprodus.

“Sunt saraca si de stanga”

Asa se definea Aura Vasile in februarie 2008 la o intrunire la nivel inalt a pesedistilor, atunci cand Dan Nica spusese ca un post de deputat costa 300.000 de euro, iar unul de presedinte de CJ chiar un milion, iar apoi a adaugat: “Eu n-am bani sa sustin o asemenea campanie. Elena Udrea isi permite, ca-i baga din borduri”. Cu toate acestea, conform propriei declaratii de avere, Aura Vasile detine un teren de 7059 mp la Corbeanca si un altul de 360 mp, posedand trei case, in Bucuresti, Buzau si Sacele. Totodata, deputata mai detine bijuterii si tablouri in valoare de 25.000 de euro, un autoturism Skoda si un cont cu 378.714 lei.

* Aura Vasile si Horen & Leibovici preiau Gara Filaret, monument istoric de la 1869

Ceea ce nu figureaza in declaratia de avere a deputatei, dar a facut obiectul mai multor scandaluri de presa ar fi faptul ca imediat dupa decembrie ’89 a pus mana pe Autogara Filaret, prima gara din Romania, construita in 1869 si din care a plecat prima garnitura de tren din tara, cu destinatia Giurgiu. Desi a fost declarata monument istoric inca din 1932, acesta a fost vanduta in 2000 firmei israeline de transport Horen&Leibovici, patronii acesteia reconfirmand-o pe Aura Vasile in functia de manager general executiv. Despre respectiva tranzactie, una destul de dubioasa, s-a spus ca s-a facut gratiei sustinerii fostului ministru al transporturilor, Miron Mitrea, in vremea guvernarii pesediste a lui Adrian Nastase.

Sursa: Ziaristi Online

One comment

    Adauga un comentariu!

    Nume (necesar)

    Website


    *

    Editoriale din aceeasi categorie

    Autor: Aciduzzul | 1 decembrie, 2020 | 2 comentarii | 454 vizualizari | 1 vot

    Niciodata in intreaga sa istorie statul si poporul roman, atat cat a mai ramas, nu au fost atat de aprope de extinctie ca acum. Practic, acum se joaca viitorul Romaniei intr-un context politic international extrem de nefavorabil. Lipsa de reactie inseamna acum, pur si simplu, extinctie! Practic, toate partidele, cu exceptia Partidului Noua Romanie (PNR) […]

    Autor: Aciduzzul | 1 decembrie, 2020 | 1 comentarii | 146 vizualizari | 2 voturi

    Partidul Noua Romanie (PNR) considera ca Justitia din Romania este una dintre cele mai corupte institutii publice, fapt confirmat de sondajele de opinie, deciziile contradictorii si arbitrare ale magistratilor avand repercursiuni catastrofale asupra oamenilor si decredibilizand semnificativ statul roman, si asa in disoulutie. PNR sustine cu tarie o lege prin care magistratii sa fie trasi […]

    Autor: Aciduzzul | 29 noiembrie, 2020 | 1 comentarii | 231 vizualizari | 2 voturi

    Partidul Noua Romanie (PNR), sustinut de Miscarea Civica Frontul Alfa, sustine ca este o problema de siguranta nationala, in contextul crizei economice fara precedent care va lovi Romania, confiscarea averilor ilicite, investigarea surselor averii afisate, cu precadere pentru demnitari si functionarii publici, audit pentru verificarea datoriei publice a Romaniei, reintroducerea pedepsei cu moartea si majorarea […]

    Autor: Aciduzzul | 29 noiembrie, 2020 | 1 comentarii | 137 vizualizari | 3 voturi

    Partidul Noua Romanie (PNR), sustinut de Miscarea Civica Frontul Alfa, cere deratizarea de urgenta a institutiilor publice, populate in prezent cu amante, nepoti, lipitori de afise pe la partide, si alte astfel de specimene. PNR considera ca eliminarea rapida a acestora este o reala problema de siguranta nationala, cu atat mai mult cu cat se […]

    Autor: Aciduzzul | 29 noiembrie, 2020 | 0 comentarii | 133 vizualizari | 3 voturi

    Partidul Noua Romania (PNR), sustinut de catre Miscarea Civica Frontul Alfa, cere decapusarea bugetului public, drenat in prezent catre buzunarele unei clici bolsevico-securiste, cu efecte grave asupra dezvoltarii si bunei functionari a societatii romanesti. In contextul crizei economice fara precedent care se intrevede la orizont inca din aceasta iarna, decapusarea bugetului public reprezinta o chestiune […]

    Ofera o donatie
    Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
    fii aproape de noi
    Conferinta_AGROstandard
    PUB
    web design profesionist
    Red Moon Media
    CAMPANII bp
    Atitudine Contemporana
    Televiziunea Copiilor
    Le Pre
    1984 George Orwell
    Televiziunea Copiilor
    piata BIO
    alimente organice
    internet manipulation techniques
    Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
    bad politics

    2009 - 2025 © BadPolitics