Sustine Bad Politics
arhiva stiri
starea vremii
Failure notice from provider:
Connection Error:http_request_failed
ANUNTURI UMANITARE
Vinurile noastre
Murfatlar si-a dublat cota de piata si productia in ultimii noua ani
Aciduzzul | 8 iunie, 2009 | 0 comentarii | 2262 vizualizari |
(2 voturi )

vinmurfatlarProducatorul de vinuri Murfatlar si-a dublat cota de piata in ultimii noua ani, devenind lider, dupa ce in perioada 2000- 2001 se afla in Top 4 jucatori, potrivit lui Cosmin Popescu, administratorul companiei. El spune ca Murfatlar are in prezent o cota de aproximativ 23% pe segmentul vinurilor imbuteliate la 0,75 litri, respectiv 15% la PET. Cu o productie estimata pentru 2009 la aproximativ 25 mil. litri pe fondul intrarii pe rod a unor suprafete noi, Murfatlar anunta largirea gamei pe spumante, cel mai probabil spre sfarsitul anului, inceputul lui 2010, si mizeaza pe cresterea exporturilor pana la 20%, fata de 15% in prezent, din totalul productiei.

Compania vrea sa-si mareasca suprafetele cu soiuri romanesti, respectiv Feteasca Neagra, la care vrea sa ajunga la peste 100 ha, Feteasca Alba, Feteasca Regala, soiuri care pot fi folosite si pentru extinderea pe “spumante”. Reprezentantii firmei spun ca in conditii de criza, cea mai importanta investitie ramane marketingul. “Cand este criza, trebuie sa te reinventezi. In astfel de vremurui cea mai importanta investitie este in marketing”, a declarat pentru Business Standard Cosmin Popescu, administratorul firmei.

In ciuda crizei economice, Popescu se asteapta la o crestere, de 10% in acest an a pietei interne, nivel similar celui inregistrat anul trecut, in conditiile in care vanzarile si-au revenit in ultimele doua luni. Reprezentantul Murfatlar spune ca autoconsumul de vin a scazut, iar consecinta ar putea fi orientarea consumatorilor catre bere. Cel mai vandute viinuri din portofoliu sunt cele traditionale – Zestrea (40%) si cele din segmentul economic. Murfatlar va incepe in acest an o investitie de 1-1,5 milioane de euro pentru modernizarea productiei, sumele fiind alocate pentru schimbarea unor butoaie de lemn cu rezervoare din inox, proiectul urmand sa fie finalizat ori in acest an, ori in 2010. Popescu spune ca Murfatlar intentioneaza ca in urmatorii ani sa mareasca suprafata de vie replantata la circa 350-400 de hectare pe an.

Compania a investit anul trecut peste 4,5 milioane de euro in sisteme de sustinere a viei pe o suprafata de 112 hectare, in unelte, tractoare si utilaje pentru viticultura. Totodata, producatorul de vinuri a continuat programul de reintinerire a viei, inceput in urma cu trei ani. In 2007 si 2008 Murfatlar a investit 4,1 milioane de euro pentru replantarea a 335 de hectare de vie, iar pentru 2009 a planificat plantarea a circa 175 de hectare, cu un cost aferent de aproximativ 2,8 milioane de euro. Prin replantari de vie compania vrea sa majoreze ponderea soiurilor rosii pana la 45% din total. Compania urmareste sa mareasca in acest an ponderea exporturilor in cifra de afaceri de la 15% la 20%. In prezent, Murfatlar exporta in Israel, Finlanda, Germania, Anglia, Polonia, Spania, Italia si SUA….
Sursa: Business Standard

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website


*

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Aciduzzul | 30 august, 2015 | 0 comentarii | 413 vizualizari | 3 voturi

Vinurile rose sunt apreciate, in general de catre femei, iar cel mai adesea sunt asociate cu ciocolata. Nu inseamna insa ca nu se pot face si alte combinatii. Tocmai de aceea cand primesti o invitatie la o degustare de vinuri rose&gelato (Crama Oprisor&Gelato Mio),

Autor: Aciduzzul | 15 mai, 2012 | 0 comentarii | 382 vizualizari | 2 voturi

In limba romana este un cuvant obscen. In alte limbi, insa, defineste destinatii de vacanta, moneda locala sau chiar o colectie de vinuri. Am auzit deja toate bancurile cu destinatia “exotica” din Croatia sau moneda de nepronuntat din Botswana. Ei bine, se poate si mai mult. Si anume … vinul “Opula” din Italia. “Cu o […]

Autor: Aciduzzul | 13 mai, 2012 | 0 comentarii | 322 vizualizari | 1 vot

Intrarea investitorilor straini pe piata locala a vinului incepe sa se faca simtita tot mai mult. Dincolo de tehnologia moderna adusa de acestia, romanii afla acum multe lucruri pe care nu le stiau despre vin si, cel mai important, sunt conectati la ultimele noutati aparute la nivel mondial. Austriecii de la Lechinta – Compania amb […]

Autor: Aciduzzul | 29 aprilie, 2012 | 0 comentarii | 417 vizualizari | 3 voturi

Arta, pasiune sau doar meserie – o noua ocupaţie incepe sa -si faca simtita prezenta tot mai mult si in Romania. Cu doar 15 ani in spate, rezultatele sunt mai mult decat spectaculoase. Cei 15 ani de istorie a meseriei de somelier din Romania par hilari in comparaţie cu tradiţia de milenii din Franţa. Dar […]

Autor: Aciduzzul | 9 februarie, 2012 | 0 comentarii | 422 vizualizari | 1 vot

Este de ajuns o privire pe rafturile de vinuri ale supermarketurilor ca sa realizezi, si asta fara sa fii specialist, ca cel mai „popular” nume de vin folosit de producatorii romani este cel de Premiat. Mostenire a sistemului comunist, aceasta marca si-a pus atat de adanc amprenta asupra mentalului colectiv incat, de mai bine de […]

Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
fii aproape de noi
Conferinta_AGROstandard
PUB
web design profesionist
Red Moon Media
CAMPANII bp
Atitudine Contemporana
Televiziunea Copiilor
Le Pre
1984 George Orwell
Televiziunea Copiilor
piata BIO
alimente organice
internet manipulation techniques
Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
bad politics

2009 - 2025 © BadPolitics