Sustine Bad Politics
arhiva stiri
starea vremii
mai 23, 2019, 2:20 am
Predominant senin
Predominant senin
16°C
Presiunea: 1010 mb
Umiditate: 72%
Vânt: 4 km/h V
Răsarit: 5:41 am
Apus: 8:45 pm
 
ANUNTURI UMANITARE
Editorialele editiei
Mariuca din reclama Tnuva este Securista!!
Aciduzzul | 30 septembrie, 2010 | 2 comentarii | 1076 vizualizari |
(3 voturi )

Mariuca’s Dia(ai)ry
Poate ati vazut ultima reclama Tnuva, din ciclul Think Globally, Act Locally, cu o individa new age Dorobanti-style, imbracata (la misto) in port popular, Mariuca pe numele ei, care produce in fabrica ei “idilica” iaurt antiseptic de natural. Baietii si fetele de la Tnuva / Mc Cann Ericsson/ Zenith Media incearca, cum ne-au obisnuit deja, sa ne patrunda in suflet si sa ne insufle, cam cu forta, caldura (aparent paradoxal, toate reclamele Tnuva sunt obsedate de caldura umana, de sensibiltate si de admosfera patriarhala:)). Si asta cu Mariuca se mentine in acelasi registru – se vrea calda, umana intentionand sa ne smulga cel mult un zambet retinut. Tot ce trebuie sa ne intre in cap pe ruta suflet/inima/sensibilitate este ca, nu-i, asa produsele Tnuva sunt extrem de naturale pentru ca sunt facute de Mariuca. Ne intrebam in treacat daca Mariuca aia cu casti pe urechi s-o pricepe, o avea expertiza necesara sa faca iaurt natural si igienic? Dar, ma rog, poate stie…

Satul idilic al Mariucai, strain si indepartat atat pentru “taranii de la tara” cat si pentru taranii transplantati la oras nu prea poate empatiza cu noi. Si nici nu prea gasim umor aici, din simplul motiv ca nu prea cadreaza cu spiritul traditionalist romanesc, fiind un pic cam post-new-age.

Batranele, in straie traditionale romaneşti, se rasfaţa la SPA si beau lapte batut cu paiul, tinerii, tot in costume nationale, danseaza, imitand trupa Simplu, iar un taran isi baga vaca in grajd actionand automat usile cu telecomanda. Alti tarani stau cototati pe niste butoaie si, cu clopul dat pe spate, cica fac balanta de plati lucrand concentrati la laptop-uri. Ul alt taran batran si pervers, nea Ion, daca e sa ne luam dupa Mariuca, cica se da cu ATV-ul in interes de serviciu. Investitii in toata regula. Mariuca schimba cu toti cateva vorbe ca sa se asigure, nu-i asa, ca totul este in ordine, ca doar ea este garantul calitatii.

Ce sa mai, daca Mariuca a investit in toate astea, a prapadit orzul pe gaste. Voi ati manca iaurt produs de o firma in care managerii sunt niste amarati de tarani cu patru clase?

Mariuca insasi, cu o fatza cautat superficiala (lipsita de griji, ca treaba merge bine de la sine:)), cu o tipologie clasica de pitipoanca de Dorobanti, calatoreste eco si trendy cu bike-ul sau catre firma, cu castile retro-style pe urechi. Altfel, are un nume regulamentar – Mariuca si este imbracata in port popular. Ambele la misto.

Ce sa mai, un mix fericit intre modern si traditional rezultat din ce este mai bun din fiecare. Spot-ul transmite exact mesajul potrivit catre romanul de conditie medie lovit de criza care va deborda de optimism dupa ce va manca iaurtul excesiv de natural de la Tnuva.

Mai ramane un mic detaliu: de unde naiba a luat Mariuca, cu fata aia de pitipoanca cocalara, bani sa arunce pe toate prostiile si sa angajeze taranii aia penibili, sa le ia laptop-uri si ATV-uri?! Cu siguranta este ceva dubios aici… Exista doar doua variante – ori Mariuca este Securista, ori tac-so este Neokominternist/ om de afaceri si i-a dat el. Inaca un argument ca ar putea fi Securista e acela ca imita prost (deci e under cover), intr-un registru penibil-bucolic, spiritul romanesc. Pai, si intr-un caz si in celalalt, ati avea curaj sa mancati de la Mariuca?!

Nu mai bine ne zicea Tnuva ca iau laptele de la fermele mari de vaci si il proceseaza in fabricile de pe langa Bucuresti?

UPDATE: articol savurat, cu ceva intarziere, de trd.tnuva.com!

2 Comments

  • Andrei
    octombrie 5, 2010

    e o reclama care doreste sa influenteze,fiecare doreste cu reclama lui sa intre in mintea omului,dar daca ati avea “marele curaj” sa gustati….e foarte bun iaurtul,nu am nimic de comentat…eu mananc in fiecare zi si este gustos, si nu pot spune ca nu e sanatos!

      (Quote)

  • Ene
    octombrie 1, 2010

    Amuzanta descriere a imbecilei reclame coapta pentru a ne face sa consumam produsele concernului israelian Tnuva!

    Mariuca e sigur fata de neokominternist!

      (Quote)

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website


*

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Aciduzzul | 8 februarie, 2019 | 0 comentarii | 134 vizualizari | 2 voturi

Incredibil ce se intampla in Romania! Un sat intreg retrocedat unei familii, caz fara precedent in Romania! Satul Nadas din judetul Arad ramane retrocedat, dupa ce Tribunalul Olt a admis recursul formulat de familia Colteu, considerand ca cererea de reviziuire depusa de autoritatile locale este tardiva. In 2006, familia Colteu a mostenit un sat in […]

Autor: Aciduzzul | 22 octombrie, 2018 | 0 comentarii | 207 vizualizari | 1 vot

Tocmai am citit o nota a Jurnalistului de serviciu, suparat ca la o dezbatere despre Mediu la ProRomania n-a putut bea nici macar un pahar cu apa…. Pai, normal, la cat de multi sunt in firul de asteptare pentru devalizarea tarii asteia, nu-si pot permite sa aiba cheltuieli nedeductibile nici macar cu apa chioara, dar […]

Autor: Aciduzzul | 29 iulie, 2017 | 0 comentarii | 297 vizualizari | 2 voturi

Publicatia AgroStandard lanseaza Studiul de piata „Top 600+ Cele mai mari Exploatatii Agricole din Romania”, prima analiza de acest fel realizata vreodata in Romania. Studiul a fost realizat urmare a solicitarilor venite din partea mediului de afaceri, data fiind absenta informatiilor oficiale cu privire la fondul funciar din tara noastra, precum si a lipsei unor […]

Autor: Aciduzzul | 11 ianuarie, 2016 | 0 comentarii | 255 vizualizari | 0 voturi

Charles Simic Widespread ignorance bordering on idiocy is our new national goal. It’s no use pretending otherwise and telling us, as Thomas Friedman did in the Times a few days ago, that educated people are the nation’s most valuable resources. Sure, they are, but do we still want them? It doesn’t look to me as […]

Autor: Aciduzzul | 6 noiembrie, 2015 | 0 comentarii | 1747 vizualizari | 5 voturi

Marius Serban Se pare ca romanii nu invata nimic, dar absolut nimic, din greselile trecutului. Exista similaritati intre “revolutia” de acum 26 de ani si miscarile de protest din 2015 din Piata Universitatii. Ambele evenimente au aparut pe un fond de revolta mocnita a unor mase extinse de oameni, ambele au fost declansate de incidente […]

Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
fii aproape de noi
Conferinta_AGROstandard
PUB
web design profesionist
Red Moon Media
CAMPANII bp
Atitudine Contemporana
Televiziunea Copiilor
Le Pre
1984 George Orwell
Televiziunea Copiilor
piata BIO
alimente organice
internet manipulation techniques
Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
bad politics

2009 - 2019 © BadPolitics