Sustine Bad Politics
arhiva stiri
starea vremii
septembrie 18, 2020, 10:26 am
Soare
Soare
19°C
Presiunea: 1020 mb
Umiditate: 55%
Vânt: 36 km/h ENE
Răsarit: 6:58 am
Apus: 7:20 pm
 
ANUNTURI UMANITARE
Economie
Autostrada Bucureşti-Ploieşti, deschisă degeaba: traficul e mic, şoferii preferă DN1
Aciduzzul | 17 martie, 2013 | 0 comentarii | 208 vizualizari |
(1 voturi )

Deşi reprezintă o variantă rapidă de a ajunge din Bucureşti în Ploieşti şi înapoi, autostrada A3, inaugurată în vara anului trecut, are un trafic extrem de redus. Şoferii preferă în continuare DN 1, în ciuda restricţiilor de viteză. Austostrada A3, dintre Centura Bucureşti şi Centura Ploieşti are un trafic de peste patru ori mai mic decât DN1, cealaltă variantă prin care se poate ajunge în Ploieşti din Bucureşti, şi de câteva ori mai mic decât A1 şi A2, celelalte autostrăzi care au punct de plecare Bucureştiul. Astfel, în luna noiembrie a anului trecut, media traficului zilnic pe A3, sensul spre Ploieşti, era de 1.600 de maşini, măsurată la kilometrul 11. Pe celălalt sens, spre Bucureşti, au circulat, în medie, 2.600 de automobile. Spre comparaţie, pe DN1, în aceeaşi lună, circulau 18.000 de maşini pe ambele sensuri.

În decembrie, traficul a scăzut, atât pe DN 1 cât şi pe A3, dar situaţia nu s-a schimbat prea tare.

Pe autostradă au ajuns să circule, în medie, doar 1.200 de maşini pe zi către Ploieşti şi 2.100 spre Bucureşti, în timp ce pe drumul naţional circulau 16.000 de maşini, potrivit datelor furnizate de Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale.

Traficul mic de pe A3 este explicat de Augustin Hagiu, preşedintele Federaţiei Operatorilor Români de Transport, prin faptul că este prost poziţionată şi nu oferă o ieşire lejeră către A1 Bucureşti-Piteşti şi, mai departe, către Coridorul 4 Pan – European, care reperezintă principala rută de tranzit şi transport comercial din România.

„Poziţia în care A3 intră în Bucureşti nu atrage interesul transportatorilor români pentru că nu dispune de joncţiune cu A1 pe o centură cu două benzi pe sens, la nivel de autostradă. O altă cauză a traficului redus este şi că mulţi transportatori, mai ales din centrul şi nord-vestul ţării, nu ştiu că există această porţiune de autostradă sau cum se intră pe ea din Ploieşti”, a precizat Hagiu.

Potrivit acestuia, până la finalizarea autostrăzii Comarnic-Braşov, autostrada Bucureşti-Ploieşti rămâne doar de interes turistic. Nu trebuie uitat însă că şi cei care merg în vacanţă pe Valea Prahovei au accesul îngreunat la autostrada A3, asta pentru că autostrada nu ajunge practic în Bucureşti, ci la centura de nord a oraşului. Cei 6 km între Şoseaua de Centură şi Şoseaua Petricani din Bucureşti ar fi trebuit să fie gata încă de toamna trecută, dar în decembrie lucrările nu erau terminate nici pe sfert.

Cel mai aglomerat drum din România este A1, cu un trafic mediu zilnic de circa 25.000 de maşini (cifră valabilă doar pentru sensul spre Piteşti, trafic măsurat la km 10+600) urmat de DN1 şi DN 28 Roman-Iaşi.

Autostrada Bucureşti-Ploieşti a fost inaugurată în luna iulie a anului trecut, după o înârziere de doi ani. Are o lungime de 56 de kilometri şi face legătura între Centura Bucureşti şi Centura Ploieşti.

Sursa: Economica

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website


*

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Aciduzzul | 7 septembrie, 2020 | 1 comentarii | 35 vizualizari | 2 voturi

De ce nu mai gasesc fabricile de conserve rosii pentru bulion in Romania?!

Autor: Aciduzzul | 28 iunie, 2020 | 2 comentarii | 127 vizualizari | 2 voturi

Intr-un an asa de dificil cum este 2020, din cauza secetei, putini sunt fermierii care indraznesc sa se gandeasca la productii de top! Cel mai probabil, majoritatea se asteapta undeva la o productie de 2-2,5 tone de grau la hectar. Exista, insa, si exceptii de la regula, semn ca acolo unde se aplica tehnologie, rezultatele […]

Autor: Aciduzzul | 28 iunie, 2020 | 0 comentarii | 39 vizualizari | 2 voturi

De aproape trei luni, artistii romani n-au mai vazut scena sau mai simplu spus au ajuns muritori de foame! Daca in continuare nu se vor putea organiza spectacole cu un numar rezonabil de spectatori, astfel incat sa fie cat de cat profitabile, industria de entertainment din Romania pur si simplu va muri, sustine Misu Cernea, […]

Autor: Aciduzzul | 23 ianuarie, 2020 | 0 comentarii | 61 vizualizari | 3 voturi

Un producator de drone din grupul Tesla investeste la Cluj, o adevarata premiera pentru Romania! Electric Visionary Aircra, companie care face parte din grupul Tesla si are ca obiect de activitatea construirea elicopterelor si a dronelor de ultima generatie, va finanta campioana de fotbal a Romaniei, formatia CFR Cluj. Tesla detine 51% din actiunile Electric […]

Autor: Aciduzzul | 28 septembrie, 2019 | 5 comentarii | 147 vizualizari | 2 voturi

Chinezii isi fac loc in agricultura din Romania, o realitate cu care ar trebui sa ne obisnuim de acum incolo. Cumpara la greu tot ce le cada in mana si nu o firma, ci trei dintr-un foc! Vrem nu vrem, fondurile chinezesti castiga teren in Romania (si nu sunt singurele), inclusiv in agricultura locala! Pentru […]

Voturi
Vizualizari
Comentarii
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
fii aproape de noi
Conferinta_AGROstandard
PUB
web design profesionist
Red Moon Media
CAMPANII bp
Atitudine Contemporana
Televiziunea Copiilor
Le Pre
1984 George Orwell
Televiziunea Copiilor
piata BIO
alimente organice
internet manipulation techniques
Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
bad politics

2009 - 2020 © BadPolitics