Sustine Bad Politics
arhiva stiri
starea vremii
octombrie 21, 2017, 9:56 am
Predominant  înnourat
Predominant înnourat
11°C
Presiunea: 1020 mb
Umiditate: 93%
Vânt: 0 km/h N
Răsarit: 7:38 am
Apus: 6:22 pm
 
ANUNTURI UMANITARE
Antimanipulare
Omul care a otrăvit planeta (3)
Aciduzzul | 13 iulie, 2013 | 0 comentarii | 368 vizualizari |
(5 voturi )

“Manipularea conștientă și inteligentă a obiceiurilor și opiniilor maselor este un element important în societate democratică … În aproape fiecare act al vieții noastre de zi cu zi, fie în sfera politică sau în afaceri, în comportamentul nostru social sau de gândire, suntem dominaţi de un numărul relativ mic de persoane … care înțeleg procesele mentale și modelele sociale ale maselor. Ei sunt cei care trag firele, care controlează mintea publicului…” (Edward Bernays). De ce este săpunul Ivory preferat de medici mai mult ? De ce este “șunca și ouă” un mic dejun american aproape mitic ? De ce un tabu, vechi de un secol, împotriva femeilor care fumează, a luat sfârșit peste noapte ? Acestea si sute de alte întrebări au toate același simplu răspuns: pentru că evreul Edward Bernays a spus așa ! Când evreul Edward Bernays a intrat în lumea afacerilor, după începutul secolului al XX-lea, a fost angajat de o companie de teatru. Una dintre primele sale responsabilități a fost de a promova o piesă controversată pentru sexualitatea conţinutului.

În loc să evite subiectul, el a abordat-o frontal, înfățișând jocul ca o bună oportunitate pentru a discuta despre acest subiect în societate. Ca rezultat al campaniei, oricine ar fi fost împotriva scenelor de sex explicit pe o scenă de teatru, ar fi fost catalogat drept non-progresist și adversar al evoluţiei umane ! Piesa s-a bucurat de un succes imens…

Aceasta a fost o abordare complet nouă în marketing. De la Renaștere încoace, majoritatea campaniilor de publicitate erau orientate spre promovarea calității unui produs sau serviciu. Evreul Bernays a decis să schimbe jocul în întregime. În loc de a vinde produsul consumatorilor, el a vândut o lume nouă consumatorilor în care produsul de vânzare devenea extrem de valoros. Practic inducea, în mintea persoanei, ideea că: pentru a evolua, integra, a fi la modă, a exista, era absolut necesar să cumpere acel produs. Diabolic, nu ?

Un prim exemplu, al tehnicilor de manipulare marca Bernays, a fost campania pentru săpunul “Ivory”. Producătorul, Procter & Gamble, nu era nici pe departe gigantul industrial de astăzi, înainte de a i se încredinţa evreului Bernays publicitatea la “Ivory” . Tacticile de marketing tradiționale, erau greu de aplicat, unei mărci de săpun: cât de mult poate diferi un sapun de altul ? Cele mai multe companii munceau din greu la înbunătăţirea calităţii, venind cu noi arome si culori pentru a face faţă concurenței. Bernays a avut o idee diferită.

În primul rând, el a comandat un sondaj de opinie în spitale, clinici, etc. Medici şi asistente medicale au fost întrebate dacă preferă săpunuri parfumate și colorate cu aditivi chimicali, sau un săpun neparfumat ca “Ivory” ? Rezultatele au fost în favoarea “Ivory” și Bernays a avut grijă ca fiecare revistă, ziar, și jurnal medical să menţioneze acest sondaj. Fără a cumpăra un singur anunț publicitar, el a asigurat astfel ani de publicitate pozitivă pentru “Ivory”.

Milioane de săpunuri “Ivory” sunt cumpărate de școlile din întreaga lume în fiecare an pentru a participa la concursul de sculptură “Ivory” , o altă invenție Bernays. El a creat, de asemenea, cursa de bărci “Ivory”, care vinde mai multe milioane de unităţi în fiecare an. Fără logo-uri, fără reclame, fără anunţuri … Cum a reuşit evreul Bernays o manipulare de asemenea proporţii ? Ca orice săpun şi respectivul conţine procentul de chimicale necesar producerii.

Pentru o explicaţie cât mai aproape de adevăr. trebuie să-l “întrebăm” pe unchiul său, evreul Sigismund Schlomo Freud: ideile lui Freud au afectat aproape fiecare domeniu de activitate umană, dar în cel al publicităţii au avut cel mai dramatic efect ! Evreii Freud şi Bernays au avut mai multe discuții cu privire la psihicului uman, în urma cărora Bernays s-a convins că putea schimba modul în care oamenii gândesc după bunul său plac. Implicațiile manipulării fiind atât de profitabile, Bernays s-a apucat de treabă încă din perioada în care ceilalţi nu vedeau potenţialul acestei afaceri. După succesul “Ivory”, el a fost angajat de multe companii în același timp…
va urma

Sursa: Istoria Incomoda

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website


*

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Aciduzzul | 15 martie, 2016 | 7 comentarii | 7737 vizualizari | 4 voturi

“Tragedia” din Colectiv a pus intr-o lumina noua o alta “tragedie”, cea a asa-numitului Ionut Anghel, un personaj enigmatic si la fel de real cum este, sau a fost, probabil Osama bin Laden. Lipsa de reactie a populatiei neimbecilizate complet in cazul Ionut, i-a determinat pe master of puppets de factura bolsevica care orchestreaza ingineriile […]

Autor: Aciduzzul | 14 noiembrie, 2015 | 0 comentarii | 398 vizualizari | 3 voturi

Marius Serban Dupa cum ne-am obisnuit deja in astfel de situatii cam toate goarnele media din Romania si de pe afara se vad obligate sa caute dedesubturile acestei afaceri apeland la tot felul de “analisti” mai mult sau mai putin intersati, cu o agenda care mai de care mai inchegata, scrisa de marii actori globali,sau, […]

Autor: Aciduzzul | 14 noiembrie, 2015 | 0 comentarii | 205 vizualizari | 2 voturi

Marius Serban Atentatele de la Paris. 127 de morti si 180 de raniti. Locul: sala de concerte Bataclan, din estul Parisului. Concert rock. Inceperea ostilitatilor: 22.30. Atentatul de la Bucuresti. 55 de morti, 93 de raniti grav. Locul: clubul Colectiv din Bucuresti. Concert rock. Inceperea ostilitatilor: 22.32. In ambele tari au fost votate recent legile […]

Autor: Aciduzzul | 14 septembrie, 2015 | 0 comentarii | 283 vizualizari | 1 vot

Michael Thomas “9/11 was an Anglo-American black operation executed in collusion with Israeli Secret Services and Saudi Arabian financiers.” — 9/11 Investigator. Undoubtedly the 9/11 attacks on New York City and Washington DC are the most misrepresented by officialdom in US history. Whereas the assassination of John F. Kennedy is now understood to have been […]

Autor: Aciduzzul | 13 septembrie, 2015 | 0 comentarii | 442 vizualizari | 4 voturi

Toata lumea vorbeste zilele acestea despre criza imigrantilor. Toti se intrec in teorii care mai de care mai fanteziste cu privire la cauzele si la solutiile pentru acesta “criza” si s-au format deja doua tabere cu pozitii antagonice pe marginea acestui subiect. Pe de-o parte gruparile nationaliste de pe tot cuprinsul Europei care intuiesc pericolul […]

Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
fii aproape de noi
Conferinta_AGROstandard
PUB
web design profesionist
Red Moon Media
CAMPANII bp
Atitudine Contemporana
Televiziunea Copiilor
Le Pre
1984 George Orwell
Televiziunea Copiilor
piata BIO
alimente organice
internet manipulation techniques
Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
bad politics

2009 - 2017 © BadPolitics