Sustine Bad Politics
arhiva stiri
starea vremii
iunie 25, 2018, 6:15 pm
Soare
Soare
26°C
Presiunea: 1020 mb
Umiditate: 23%
Vânt: 4 km/h N
Răsarit: 5:32 am
Apus: 9:04 pm
 
ANUNTURI UMANITARE
Economie
Topul celor mai valoroase marci din lume: Google depaseste pragul de 100 mld. dolari
Aciduzzul | 30 aprilie, 2009 | 0 comentarii | 812 vizualizari |
(2 voturi )

sigle_marciValoarea celor mai valoroase 100 marci din lume a crescut cu 1,7% fata de anul trecut la 1,950 de miliarde dolari, potrivit topului BrandZ 2009. Google ocupa, pentru al treilea an la rand, prima pozitie, depasind pragul-record de 100 de miliarde de dolari, in avans fata de evaluarea de 86 de miliarde de dolari din 2008. Brandul Microsoft este pe pozitia a doua, cu o valoare ce ajunge la 76,2 miliarde dolari, iar Coca-Cola ocupa pentru prima data pozitia a treia, cu valoare estimata la 67,6 miliarde dolari. Printre primele 10 marci ale lumii se numara IBM (4), cu o valoare de 66,6 miliarde dolari, McDonalds (5) – 66,5 miliarde dolari, Apple (6) – 63,1 miliarde dolari, China Mobile (7) – 61,2 miliarde dolari, General Electric (8) – 59,7 miliarde dolari, Vodafone (9) – 53,7 miliarde dolari, si Marlboro (10) – 49,4 miliarde dolari.
Spre comparatie, brandul General Electric era estimat anul trecut la o valoare de 71,4 miliarde de dolari, mai mult cu aproximativ 15% fata de evaluarea din prezent.

“In mediul de afaceri actual, unde multe companii s-au prabusit, marca a devenit si mai importanta, pentru ca ea poate contribui la sustinerea companiilor in vremuri dificile. Cei care vor continua sa investeasca in marca vor fi mai bine pozitionati cand situatia economica se va imbunatati, decat cei care au redus cheltuielile”, spune Joanna Seddon, presedintele Millward Brown Optimor – compania de audit care a realizat clasamentul.

In acest an studiul prezinta 15 noi marci propulsate in index, cu Pampers care a intrat direct pe pozitia 31, urmata de Nintendo (32) si Visa (36).

Cele mai valoroase marci din Europa, sunt Vodafone, cu o valoare de 53,7 miliarde dolari, Nokia al carui brand valoreaza 35,1 miliarde dolari si BMW, cu o valoare a marcii de 23,9 miliarde dolari.

In America de Nord “podiumul” este format din Google, Microsoft si Coca-Cola in timp ce in Asia cele mai scumpe marci sunt: China Mobile – 61,2 miliarde dolari, ICBC – 38 miliarde dolari si Toyota – 29,9 miliarde dolari.

Potrivit informatiilor centralizate in acest clasament, cea mai mare crestere o are categoria operatorilor de telefonie mobila (28%), urmata de bauturile racoritoare, cafea, fast-food, bere si produse de lux, in vreme ce scaderile cele mai importante se inregistreaza la autoturisme (-22%) si asigurari (-48%).

BrandZ Top 100 a fost realizat, in 2009, pentru al patrulea an la rand. La alcatuirea clasamentului, Millward Brown Optimor ia in considerare atat datele si evidentele financiare ale companiilor, cat si studiile efectuate pe consumatorii persoane fizice si persoane juridice.

1. Google (100,039 miliarde de dolari)
2. Microsoft (76,24 miliarde)
3. Coca-Cola (67,62 miliarde)
4. IBM (66,62 miliarde)
5. McDonald’s (66,57 miliarde)
6. Apple (63,11 miliarde)
7. China Mobile (61,28 miliarde)
8. General Electric (59,28 miliarde)
9. Vodafone (53,72 miliarde)
10. Marlboro (49,46 miliarde)

Sursa: hotnews

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website


*

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Aciduzzul | 26 noiembrie, 2017 | 0 comentarii | 112 vizualizari | 1 vot

Redeventa pentru apa imbuteliata ar urma sa aiba aceeasi valoare precum in cazul marmurei, calcarului sau gresiei, adica echivalentul in lei a 4 euro/m³, ceea ce ar fi practic cea mai mare redeventa pe ape imbuteliate din Uniunea Europeana, potrivit unui proiect de LEGE pentru reglementarea sistemului de redevente al concesiunilor resurselor minerale, petroliere si […]

Autor: Aciduzzul | 5 octombrie, 2015 | 0 comentarii | 175 vizualizari | 0 voturi

Mihail Florescu, antreprenor cu o experienta de peste doua decenii in afaceri, este un nume cunoscut pe piata cafelei, fiind primul producator roman care a exportat cafea in SUA. In afaceri a intrat chiar in primii ani de dupa 1989, cand s-a intors din Italia pentru a incepe ceva pe cont propriu la el acasa. […]

Autor: Aciduzzul | 24 septembrie, 2015 | 0 comentarii | 128 vizualizari | 2 voturi

La Bruxelles, vechile state membre fac legea, in timp ce noii intrati incearca sa se descurce mai mult pe cont propriu. Adevarul este insa ca n-au niciun fel de sansa in fata intereselor marilor puteri, nici macar in cazul unor “compromisuri”, fie ele chiar si de dragul unor aliante temporare de pe urma carora state […]

Autor: Aciduzzul | 10 septembrie, 2015 | 0 comentarii | 121 vizualizari | 2 voturi

Banca centrală este instituţia care emite monedă naţională pe teritoriul unei ţări şi are două pârghii majore: controlul ratelor dobânzii şi a masei monetare (inflaţia). Banca centrală nu sprijină pur şi simplu economia, ci împrumută cu dobândă. Prin fluctuarea rezervei monetare, modifică valoarea monedei pe care o emite, prin fluctuarea masei monetare controlează inflaţia şi […]

Autor: Aciduzzul | 10 septembrie, 2015 | 0 comentarii | 47 vizualizari | 2 voturi

În cadrul unei conferinţe organizată pe 15 ianuarie 2008 de Institutul de Studii Politice din Aix en Provence, Franţa, sub numele «Quelle Europe après le non?» („Ce fel de Europă după NU”, adică după respingerea Tratatului de la Lisabona), politologul Etienne Chouard a făcut o dezvăluire importantă. Articolul 104 al Tratatului de la Maastricht a […]

Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
fii aproape de noi
Conferinta_AGROstandard
PUB
web design profesionist
Red Moon Media
CAMPANII bp
Atitudine Contemporana
Televiziunea Copiilor
Le Pre
1984 George Orwell
Televiziunea Copiilor
piata BIO
alimente organice
internet manipulation techniques
Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
bad politics

2009 - 2018 © BadPolitics