Sustine Bad Politics
arhiva stiri
starea vremii
iunie 22, 2018, 4:18 pm
Soare
Soare
32°C
Presiunea: 1010 mb
Umiditate: 31%
Vânt: 11 km/h V
Răsarit: 5:31 am
Apus: 9:04 pm
 
ANUNTURI UMANITARE
Antimanipulare
Vodafone le zice pre limba masonilor. Mesaje masonice ascunse în promovarea Vodafone (Curentul)
Aciduzzul | 31 august, 2010 | 0 comentarii | 874 vizualizari |
(1 voturi )

George Roncea
O nouă campanie publicitară a companiei Vodafone ne-a atras atenţia prin utilizarea stranie a unei consacrate formule masonice. În străinătate, compania Vodafone a mai fost implicată în câteva rânduri în dezbateri publice pornite de la speculaţii cu privire la logo-ul firmei şi unele campanii publicitare ce fac trimiteri ezoterice şi reiau formule iniţiatice utilizate în sfera masoneriei. rânduri în dezbateri publice pornite de la speculaţii cu privire la logo-ul firmei şi unele campanii publicitare ce fac trimiteri ezoterice şi reiau formule iniţiatice utilizate în sfera masoneriei. La noi, povestea pleacă de la promovarea cartelelor pre-pay – Campania “Marea Ieşeală” – unde publicul-ţintă pare să fie format din adolescenţi uşor duşi cu pluta, dominaţi de frustrări sexuale, iar adresarea de pe afişul campaniei este “Distracţie maximă. Am zis!”. Formula imperativ-conclusivă “Am zis” este însă o clasică şi arhicunoscută formă de încheiere a edictelor şi comunicărilor oficiale ale masonilor. Se pot găsi şi pentru neiniţiaţi discursurile reprezentanţilor MLNR, din care selectăm pentru exemplificare un pasaj de încheiere, din Cuvântul înainte al Marelui Maestru al MLNR(www.grandlodge.ro).

“Fraţii din Marea Lojă Naţională A României, Loja de Ritualistică şi Cercetări Masonice condusă de Prea Respectatul Frate Nicu Filip a făcut progrese semnificative şi cu ajutorul unor personalităţi din ţară, neiniţiate, care şi-au oferit cu generozitate tot sprijinul. Cunoscându-vă dragi fraţi, aproape pe toţi, cred în bunăvoinţa, înţelepciunea şi curajul ce-l veţi căpăta pentru a accede pe treptele perfectibilităţii împreună. Va asigurăm că pacea, înţelegerea şi buna comunicare, prin libertatea de gândire şi exprimare vor constitui cărămizile care vor fi zidite templului fiecăruia, încet, încet în timp şi cu încredere, iar dacă nu vom reuşi noi, vor face copiii noptri, şi dacă nici ei nu vor reuşi poate sau cu siguranţă vor reuşi copiii copiilor noştri, pentru că lucrarea noastră este în eternitate. Dumnezeu să vă lumineze casa, familia, copiii şi să vă bucuraţi de ziua de mâine. Am zis.”

Redacţia „Curentul“ a contactat-o pe şefa Vodafone Romania, Liliana Solomon, căreia i-am adresat mai multe întrebări cu privire la eventuala intenţie a Vodafone de a se sprijini pe solidaritatea masonilor lansand mesaje de promovare ce conţin formule-cheie specifice insiderilor lojilor. Doamna Solomon a negat o astfel de prezumţie, adăugand că după ştiinţa sa cei care au realizat Campania de promovare sunt tineri de la Compania McCann-Ericson şi că Vodafone nu şi-a asumat intenţia de a se adresa în special masonilor, cel puţin dansa nu crede aceasta.

Am luat legătura cu Bogdan Enoiu, reprezentantul McCann-Ericson, autorul Campaniei de promovare a Vodafone, care ne-a adus la cunoştinţă că echipa care a realizat Campania este formată din tineri şi că nu crede că aceştia ar fi nişte iniţiaţi care s-au gandit la mesaje masonice ascunse. Ne-a spus că va scoate totuşi formula buclucaşă din afişul Campaniei.

Venerabilii masoni din reţeaua Vodafone

Deşi toată lumea neagă că formula de tip masonic din reclama Vodafone ar avea un sens ascuns şi se susţine că Vodafone n-ar avea nici în clin, nici în manecă cu masonii, am reuşit să obţinem o bază de date cu principalii venerabili ai celor 330 de loji masonice din Romania şi am descoperit că telefoanele de contact ale acestora sunt toate în reţeaua Vodafone .

Coincidenţă sau nu, pană una alta, marea Companie Vodafone a atras atenţia şi în străinătate, critici ai globalizării de tip masonic reclamand prezenţa unor simboluri şi formulări ce ţin de mesajele cu sens ezoteric utilizate de companie. Astfel, a fost semnalată strania coincidenţă a logoului firmei cu însemnul grafic din centrul logoului KKK (KuKluxKlan), o organizaţie tot de tip masonic ce militează pentru supremaţia rasei albe, cunoscută pentru conţinutul rasist al ideologiei sale şi mai ales pentru atacurile la adresa negrilor din Statele Unite, cu ani în urmă.

S-a mai speculat pe marginea succesiunii celor trei semne grafice asemănătoare cifrei şase ce semnifică logoul companiei în reclamele Vodafone, într-o formă ce sugerează mult comentatul număr 666, considerat în unele medii drept un număr cu semnificaţii demonice.

Au circulat şi comentarii cu privire la conectarea la net prin modemurile Vodafone, unde, de asemenea, apare un straniu port 666.

Unii utilizatori au semnalat şi plasat pe Internet captura de ecran ce proba că la încercarea de conectare a unui modem Vodafone la calculator avertismentul firewall-ul ESET marca portul cu nr. 666, cu notificarea între paranteze (doom), cuvant ce înseamnă „osandă“ (666).

Semnificaţii masonice surprinse în campaniile mondiale ale Vodafone

În Suedia, cu ani în urmă, a starnit controverse Campania Vodafone care marca pe afiş o parafrază la o celebră zicere despre Noua Ordine şi New World Ordere, sintagme considerate semnale masonice ce preced paradigma globalismului.

„Welcome to our NEW WORLD“ este traducerea mesajului Vodafone lansat în Suedia, iar conotaţia masonică a mesajului nu mai are nevoie de explicaţii, decat poate pentru minorii chemaţi la „Marea Ieşeală“ de Vodafone.

Vodafone, o companie gigant cu un profit pe anul fiscal 2008 de 6.66 miliarde lire sterline (13.1 miliarde dolari) şi cu 260 de milioane de utilizatori înregistraţi este văzută ca un instrument al unui Big Brother nu foarte friendly, cu şorţuleţ şi cu compas, care trasează mari cercuri de cuprindere a sute de milioane de oameni în aria de control a populaţiei, fie şi dacă avem în vedere numărul uriaş de oameni care pot fi ascultaţi şi urmăriţi prin tehnologia telefoanelor mobile, terminale interconentate la servere prin care îşi fac veacul în principal serviciile secrete de tot felul.

Inclusiv la noi, Vodafone a fost obiectul unei cereri de chemare în instanţă pentru că oferă date privind utilizatorii unor entităţi tenebroase, cum sunt serviciile de la noi, fără a li se specifica consumatorilor care semnează contractele de utilizare a serviciilor Vodafone că devin automat, pe banii lor, ţinta interceptărilor şi localizărilor instituţiilor unui stat cu înclinaţii poliţieneşti vădite, dacă avem în vedere noile reglemementări şi proiecte de lege promovate inclusiv de personaje ca Olguţa Vasilescu, de la PSD, demascată de foştii colegi de la PRM drept „manipulatoarea pixului lui Vadim“, prin care se încearcă limitarea dreptului la expresie, urmărirea celor care comentează „negativ“ la adresa autorităţilor corupte şi vicioase.

Mai mult sau mai puţin subliminal, dar deseori pe faţă, la vedere, simbolistica masonică este inclusă şi în alte campanii de promovare ale unor produse lansate de companii similare Vodafone. În numărul viitor vom exemplifica utilizarea acestora de către compania „concurentă“ a Vodafone, Orange.

Sursa: Curentul

Adauga un comentariu!

Nume (necesar)

Website


*

Editoriale din aceeasi categorie

Autor: Aciduzzul | 15 martie, 2016 | 7 comentarii | 8244 vizualizari | 4 voturi

“Tragedia” din Colectiv a pus intr-o lumina noua o alta “tragedie”, cea a asa-numitului Ionut Anghel, un personaj enigmatic si la fel de real cum este, sau a fost, probabil Osama bin Laden. Lipsa de reactie a populatiei neimbecilizate complet in cazul Ionut, i-a determinat pe master of puppets de factura bolsevica care orchestreaza ingineriile […]

Autor: Aciduzzul | 14 noiembrie, 2015 | 0 comentarii | 434 vizualizari | 3 voturi

Marius Serban Dupa cum ne-am obisnuit deja in astfel de situatii cam toate goarnele media din Romania si de pe afara se vad obligate sa caute dedesubturile acestei afaceri apeland la tot felul de “analisti” mai mult sau mai putin intersati, cu o agenda care mai de care mai inchegata, scrisa de marii actori globali,sau, […]

Autor: Aciduzzul | 14 noiembrie, 2015 | 0 comentarii | 231 vizualizari | 2 voturi

Marius Serban Atentatele de la Paris. 127 de morti si 180 de raniti. Locul: sala de concerte Bataclan, din estul Parisului. Concert rock. Inceperea ostilitatilor: 22.30. Atentatul de la Bucuresti. 55 de morti, 93 de raniti grav. Locul: clubul Colectiv din Bucuresti. Concert rock. Inceperea ostilitatilor: 22.32. In ambele tari au fost votate recent legile […]

Autor: Aciduzzul | 14 septembrie, 2015 | 0 comentarii | 367 vizualizari | 1 vot

Michael Thomas “9/11 was an Anglo-American black operation executed in collusion with Israeli Secret Services and Saudi Arabian financiers.” — 9/11 Investigator. Undoubtedly the 9/11 attacks on New York City and Washington DC are the most misrepresented by officialdom in US history. Whereas the assassination of John F. Kennedy is now understood to have been […]

Autor: Aciduzzul | 13 septembrie, 2015 | 1 comentarii | 483 vizualizari | 4 voturi

Toata lumea vorbeste zilele acestea despre criza imigrantilor. Toti se intrec in teorii care mai de care mai fanteziste cu privire la cauzele si la solutiile pentru acesta “criza” si s-au format deja doua tabere cu pozitii antagonice pe marginea acestui subiect. Pe de-o parte gruparile nationaliste de pe tot cuprinsul Europei care intuiesc pericolul […]

Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
fii aproape de noi
Conferinta_AGROstandard
PUB
web design profesionist
Red Moon Media
CAMPANII bp
Atitudine Contemporana
Televiziunea Copiilor
Le Pre
1984 George Orwell
Televiziunea Copiilor
piata BIO
alimente organice
internet manipulation techniques
Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
bad politics

2009 - 2018 © BadPolitics