Voturi
Vizualizari
Comentarii
18 Sep 2021 | 0 comentarii | 43 vizualizari | 5 voturi
»
| comentarii | vizualizari | voturi
»
| comentarii | vizualizari | voturi
»
| comentarii | vizualizari | voturi
»
| comentarii | vizualizari | voturi
»
18 Sep 2021 | 0 comentarii | 43 vizualizari | 5 voturi
Ofera o donatie
Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
fii aproape de noi
Conferinta_AGROstandard
PUB
web design profesionist
Red Moon Media
CAMPANII bp
Atitudine Contemporana
Televiziunea Copiilor
Le Pre
1984 George Orwell
Televiziunea Copiilor
piata BIO
alimente organice
internet manipulation techniques
Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
Sustine Bad Politics
Sondaje
»
»
»
»
»
vezi toate sondajele ...
arhiva stiri
starea vremii
septembrie 28, 2021, 12:52 am
Parţial noros
Parţial noros
17°C
Presiunea: 1020 mb
Umiditate: 82%
Vânt: 11 km/h E
Răsarit: 7:10 am
Apus: 7:02 pm
 
ANUNTURI UMANITARE

RISE Project: Realitatea TV s-a intors de unde n-a plecat – la Sorin Ovidiu Vintu

Editorialele editiei, MEDIA, Proiectul Perlan  | 5 iulie 2012 | Aciduzzul
(1 voturi )
299 views, Fara comentarii

Postul Realitatea TV se afla din nou in proprietatea familiei lui Sorin Ovidiu Vintu, dupa ce, timp de aproape un an, patronul oficial al televiziunii de stiri a fost afaceristul Elan Schwartzenberg. RISE Project a obtinut din Cipru documentele firmei offshore Bluelink Comunicazione Ltd –actionarul majoritar (86,5%) al statiei TV din Romania. In prezent, fiica si fiul lui Vintu (Ioana si Ionut Codrin) detin impreuna 82% din compania cipriota si, implicit, controlul asupra Realitatea TV. In acelasi timp, Ioana Vintu este directorul Bluelink Comunicazioni, fiind numita in aceasta calitate pe 10 aprilie a.c.  Elan Schwartzenberg (Emilian Schwartzenberg, in acte), cel care a pretins in ultimul an ca stapaneste postul de televizune, are acum doar 9 procente din offshore-ul citeste si comenteaza

Analistii deontologi: tocmai a fost arestat un om inocent in urma unei mascarade judiciare orchestrata de sistemul ticalosit

Editorialele editiei, MEDIA, Proiectul Perlan  | 10 septembrie 2010 | Aciduzzul
(1 voturi )
165 views, 2 Comentarii

Una dintre multele brunetele tunse scurt si cu capul incredibil de mic (este aproape o tipologie clasica la Realitatea TV), Nedelea pe numele ei, a incercat saraca, la prima ora de dimineata, cumva peste limitele laxe ale fisei postului, sa ne castige simpatia fata de seful sau, domnul infractor Sorin Ovidiu Vantu. Din pacate, nu a facut acest lucru apeland la arma patetismului pe care cei de la Realitatea o stapanesc la perfectie, ci ajutandu-se de niste bieti analisti de serviciu cu nume nostime, adusi prin rotatie in studio in aceasta zi mare – Bulai, Cumpanasu, Tatoiu, Hanibal (sic! ante portes) Dumitrascu. Bietii oameni au incercat, atat cat i-a dus capul, sa ne convinga ca este de-a dreptul inuman sa bagi in puscarie un om pentru infractiuni economice si sa judeci citeste si comenteaza

Realitatea e că Realitatea TV se zguduie din temelii (Curentul)

MEDIA  | 17 februarie 2010 | Aciduzzul
(2 voturi )
132 views, Fara comentarii

realitateaGeorge Roncea
Pseudo jurnaliştii de la Realitatea au început să-şi organizeze sistemul de redactare, prin „preluare“, mai exact furăciune pe faţă. Obişnuiţi de multă vreme cu sistemul „împrumutului“ de materiale fără citarea surselor, cum au făcut-o şi în cazul nostru, când au preluat iniţial fără citarea sursei filmul aventurilor consulului porno de la Chişinău plasat în exclusivitate de site-ul „Curentul“, cei de la Realitatea au devenit mai elaboraţi în „selectarea surselor“, cică. Blogul Reporter Virtual dezvăluie un mesaj intern care a fost trimis de mini-mahărul Cătălin Popa către departamentele producători, news, editori şi externe. citeste si comenteaza

De ce nu mai apar pe Realitatea TV (Starea Presei)

Editorialele editiei, MEDIA  | 5 ianuarie 2010 | Aciduzzul
(1 voturi )
233 views, Fara comentarii

RealitateaTV_emisiuneDebutul prezenţei mele pe sticlă la Realitatea TV a avut loc în urmă cu câţiva ani. Eram atunci redactor la Revista “Bilanţ” şi specialitatea mea era integrarea europeană. Încă de la înfiinţarea revistei, am avut bănuiala că finanţatorul publicaţiei este Sorin Ovidiu Vântu. Încă de atunci am avut reţinerile mele în privinţa lui Vântu. Am încercat să fiu obiectiv. La BBC nu m-am ocupat de subiect, cu excepţia unei transmisiuni în direct de la un miting al păgubiţilor FNI, la Piaţa Victoriei. Nu cunoşteam deci detaliile acestui scandal public. Revenind… Nu i-am simţit nici măcar odată prezenţa lui Vântu în politica redacţională a revistei, cu toate că, citeste si comenteaza

bad politics

2009 - 2021 © BadPolitics