Sustine Bad Politics
arhiva stiri
starea vremii
Failure notice from provider:
Connection Error:http_request_failed
ANUNTURI UMANITARE
Analize-studii
Lady Gaga: sinistra marioneta a asa-zisilor „iluminati”
Aciduzzul | 15 octombrie, 2012 | 1 comentarii | 791 vizualizari |
(4 voturi )

Stefan Marinescu
Oricat de mediatizate, de sclifosite si de infumurate ar fi, despre „stelele” din showbizz-ul international razbat, din pacate, de cele mai multe ori stiri socante, in conformitate cu care ele ar fi dependente de droguri, alcoolice, perverse si depravate. Adevarul este ca prin promovarea acestui gen de personalitati destructurate, se induce mai ales in randul tinerilor, care sunt foarte sensibili la tot ce apare nou, ideea ca a te droga, a-ti vinde sufletul Satanei, a obtine faima si bani cu orice pret este ceva extraordinar, „cool”. Astfel, in mintile credule si naive ale multor tineri spalati astfel pe creier de mediatizarea intensa a acestor idei, razboiul, distrugerea in masa, violenta si chiar autodistrugerea sunt doar o joaca, ceva care nu reprezinta nimic rau in sine, ci este expresia libertatii de opinie si de alegere.

In realitate insa, multi asa-zisi artisti au constatat pe pielea lor ca odata ce au facut pactul cu Satana, nu le-a fost tocmai usor sa scape. Un caz foarte cunoscut este Alice Cooper, care a marturisit ca dupa ce a facut un pact satanic pentru a deveni faimos, a reusit aceasta, dar este atat de chinuit sufleteste, incat a ajuns de mai multe ori sa fie internat la psihiatrie.

In mesajele transmise prin asa-zisa muzica moderna sunt in mod voit amestecate binele si raul, sclavia fata de sistem si depravarea sunt prezentate a fi stari dezirabile ale oamenilor. Semnele facute cu mana, posturile corporale abordate, pretinsele talismane cabalistice, imbracamintea, imaginile sau decorurile create cauta sa induca un „crez”, o pseudo-religie aberanta si luciferica de genul „omul este propriul sau DUMNEZEU”.

Tinerii lipsiti de discernamant, cuceriti de modernitate, incantati ca toate acestea sunt la moda, imita, preiau in viata personala, ingana inconstient refrenele si invocatiile lugubre din versurile unor melodii, fara a realiza consecintele nefaste pentru universul lor psiho-emotional ale acestei asa-zise muzici.

Lady Gaga: marioneta asa-zisilor „iluminati”

Simbolismul manifestarilor cantaretei Lady Gaga este atat de evident, incat un om de bun-simt ar putea sa se intrebe daca nu cumva totul este doar o gluma de prost gust. A descoperi mesajele asa-zisilor „iluminati” transmise prin intermediul acestei fiinte scelerate poate fi un exercitiu folositor pentru multi tineri fani. La o analiza atenta, se poate constata ca intreaga sa personalitate este un produs al controlului mental, in care a fi superficial, incoerent sau absent mental pare ceva foarte la moda.

Numele

Sa vedem ce reprezinta Lady Gaga, plecand chiar de la numele ei. „Gaga” pare a fi un termen care se refera la retardare mintala. Iata cateva sinonime ce apar in dictionarul limbii engleze: imbecilitate voioasa, fara minte, nebunatic, capricios, frivol, inconsistent, fara creier, imbecil, neglijent. Argou: socat, afectat de irationalitate sau de handicap mintal, dement, nebun, deranjat, tulbure, instabil, alienat, neghiob, maniac, bolnav mintal, lunatic, pierdut, dezechilibrat, bolnav, netot.

In limba romana termenul are o semnificatie asemanatoare, fiind un cuvant ce exprima gangureala copiilor sau strigatul gastelor, ambele variante facand referire la un stadiu primar de dezvoltare mentala. Probabil ca termenul „ga” este cuvantul cel mai usor de pronuntat in orice limba si, de multe ori, este primul sunet emis de un copil ce incearca sa vorbeasca.

Astfel, numele starului Gaga este o contradictie in termeni, o mascarada, pentru ca el ar insemna „sunt o doamna (Lady) fara minte (Ga-ga)”. Aceasta minte goala poate fi umpluta, desigur, cu orice prostie. Aceasta stare de prostratie este obtinuta dupa ce controlul mental a fost dus la bun-sfarsit.

Unele surse spun ca numele asa-zisei cantarete face trimitere la cantecul formatiei Queen „Radio Gaga”. Semnificativ este faptul ca videoclipul acestei melodii foloseste imagini din filmul aparut in 1927, numit „Metropolis”. Tema acestui film este tipica pentru ideile de manipulare in masa ale clicii de la varful francmasoneriei. Filmul ilustreaza manipularea unei femei frumoase si bune la suflet pe nume Maria, a carei infatisare placuta este folosita de un savant nebun pentru a fi reprodusa prin crearea unui adevarat monstru artificial controlat mental.

Acest robot care preia infatisarea Mariei este folosit de savantul scelerat in scopul subjugarii maselor de oameni. Cadrul filmului este creat dintr-un straniu amestec de stiinta (motivul omului de stiinta nebun si obsedat) si magie neagra, reprezentata in mod concret prin imaginea pentagramei inversate plasata in laboratorul omului de stiinta chiar deasupra robotului creat de acesta si care va prelua infatisarea inocentei Maria.

Tema acestei modificari de personalitate, sau mai bine zis folosirea abuziva a unui trup uman pentru manifestarea unui spirit malefic, o regasim in spectacolele sau videoclipurile unor cantarete precum Kylie Minogue, Beyoncé, Lady Gaga, Rihanna, Madonna, Witney Houston, Narsha, Belinda etc.).

Logo

Logo-ul sau este revelator si expresiv. Este un trup feminin fara cap, un fulger il traverseaza si se termina in zona genitala. intelegem de aici faptul ca se pune accent pe lipsa de gandire constienta din partea cantaretei. Trupul seamana cu un manechin folosit la expunerea hainelor in magazine.

Fulgerul sugereaza o forta luciferica ce anima trupul, iar in acest sens amintim ca fenomenul de control mental bazat pe trauma este deseori indus cu ajutorul electrosocurilor. Dar sa revenim la simbolul fulgerului si ce doreste sa transmita aici: majoritatea gruparilor fondate si finantate de francmasoni folosesc acest simbol.

In esenta, fulgerul este un simbol al puterii, simbol pe care il regasim la greci, romani, popoarele nordice si crestini. in schimb, francmasonii – care si-au facut un obicei din a intoarce pe dos toate simbolurile spirituale si a le folosi in scopurile lor perverse – au reactivat simbolul trasnetului deturnandu-l de la semnificatia sa initiala si atribuindu-l fiintei infernale pe care o adora, adica Lucifer – purtatorul „luminii” satanice. Astfel, pornind de la logo-ul folosit, putem intelege destul de usor in slujba cui se afla acest star atat de mediatizat.

Videoclipurile

Aproape toate videoclipurile cantaretei Lady Gaga contin simboluri oculte si trimiteri destul de fatise pentru controlul mental.

„Born this way”


In anul 2011 Lady Gaga revine cu un nou album „Born this way” [Nascut in acest mod, n.t.], in care figura sa de paiata a asa-zisilor „iluminati” se contureaza pe deplin. Ne intrebam cat ar trebui sa continue cu aceasta mascarada pana ce oamenii vor intelege ca aceste mesaje, videoclipuri, spectacole, nu sunt deloc intamplatoare? Ce ar trebui sa se mai petreaca, pentru ca noi sa luam o atitudine?

Iata ce spunea Mike Adams intr-un articol din Natural News: „Cred ca Lady Gaga este un pericol pentru sanatatea mentala a celor care ii asculta muzica. Dupa parerea mea, muzica sa este un asalt mental plin de texte obscene si pline de sexualitate [degradanta], ce promoveaza in randurile adolescentilor sexualitatea [degradanta] uitand sa mentioneze toate responsabilitatile care ar trebui sa insoteasca un subiect de acest gen (controlul nasterilor, ce inseamna sa fii parinte, a face sex protejat, abstinenta, consecintele unei sarcini etc..)

Sincer, am ignorat actiunile acestei starlete pop, care cauta cu disperare atentia noastra, pana in momentul in care s-a imbracat intr-o haina din carne cruda, adica din hoit de animal. A te acoperi cu halci din carne moarta de animal si a urca pe scena inseamna cel putin o stare de dezechilibru mental sau adorarea intr-un anume fel a mortii (sau poate ambele lucruri)… Ceea ce face ea este sa infesteze mintile tinerilor cu idei intr-adevar otravitoare si periculoase despre sexualitate si eros, si sa dea acestor idei o infatisare necrofila.

Iata din ce cauza depinde mai ales de parinti sa-si protejeze copiii de asaltul satanic declansat prin intermediul acestor popstaruri dezechilibrate si de ideile periculoase pe care acestea cauta sa le induca. Parintii isi pot folosi discernamantul si bunul simt pentru a-si apara copiii impotriva acestor manifestari malefice prin urmatoarele actiuni:

1) Sa afle, cu mult tact, ce fel de muzica asculta si urmaresc copiii.

2) Sa le explice si sa-i ajute sa inteleaga partea rea a personajului Lady Gaga si sa elimine din casa muzica si videoclipurile acesteia.

3) Sa stearga si sa inlocuiasca temele ei muzicale atractive pentru copiii lipsiti de discernamant, dar stranii si malefice, care sunt folosite ca sonerii, din aparatele copiilor (telefon, iPad, iPod etc.).

4) Sa nu sustineti economic aceasta persoana. Nu permiteti copiilor vostri sa cumpere CD-urile sale, nici bilete la concerte, nici tricouri sau alte articole care i-ar aduce vreun beneficiu.

5) Vorbiti despre sex cu copiii vostri dintr-un punct de vedere responsabil, ca un veritabil parinte. Explicati-le consecintele pe termen lung al unei sarcini nedorite si invatati-i sa practice o sexualitate sigura si protejata sau abstinenta, in functie de crezurile voastre religioase sau filozofice.

6) Considerati cei sapte ani de acasa si educatia in familie ca fiind cea mai importanta forma de scolarizare deoarece acest lucru ii poate proteja copiii vostri de influentele distructive ale copiilor din scolile conventionale care sunt, in mare parte, adoratori ai acestei popstar.”

Revenind la albumul „Born this way”, dincolo de melodia ritmata specific, hitul cu acelasi nume nu face decat sa maimutareasca si sa ia in deradere unul dintre arhetipurile fundamentale ale umanitatii, maternitatea. Imaginile hidoase folosite, departe de a fi intamplatoare, asociaza actul sacru al conceptiei si al nasterii cu manifestari oribile, demonice si satanice, cu uratul si cu infernalul.

Astfel, prin tehnicile NLP insidios folosite, se inculca pe nesimtite in psihismul celor slabi de ingeri si al tinerilor nestiutori repulsia fata de actul nasterii, fata de actul amoros. Acestea sunt prezentate ca ceva scabros, ceea ce face ca in subconstientul spectatorilor tineri (cei meniti sa asigure perpetuarea umanitatii) sa se insinueze idei si tendinte contrare firii si instinctului procreator.

Iata ce declara Laurieann Gibson, directorul de creatie al videoclipului: „La inceput, atunci cand m-am gandit la nasterea unei noi rase, cautam sa-mi imaginez cum se va deplasa sau ce alte caracteristici de miscare va avea, apoi am inteles ca era o rasa aflata in interiorul rasei noastre, adica o stare mentala diferita”. Mentiunea „o stare mentala diferita” este cam stranie, mai ales ca este vorba despre Gaga, care e cunoscuta ca fiind manipulata mental in cadrul Proiectului Monarch.

Procesul prin care va avea loc aceasta asa-zisa conceptie trebuie asadar sa fie privit prin prisma elementului care se repeta in majoritatea videoclipurilor lui Gaga, adica tocmai programarea mentala. Astfel, in termeni de programare mentala, putem spune ca videoclipul sugereaza ca asistam la „nasterea” prin disociere, prin compartimentare a unui noi personalitati in fiinta umana „gazda”, iar prin extensie, ni se sugereaza „nasterea” unei rase degenerate si obediente in interiorul rasei umane „gazda”.

„Nasterea” nu este altceva decat un proces de producere a personalitatilor multiple ce are loc in mintea fiintelor umane care sunt victime ale Programului Monarch. „Nou nascutii” sunt insemnati prin coarnele ce le ies din frunte, iar noi stim ca procesul in sine este provocat prin traume, violente si abuzuri inimaginabile, facute dupa bunul plac al programatorilor.

Inainte de a trece la declaratia paiatei Gaga referitoare la aceasta melodie, vom comenta prima imagine cu care debuteaza videoclipul, un triunghi cu varful in jos ce incadreaza un unicorn.

Unicornul este un animal misterios ce a reprezentat dintotdeauna puterea divina, puritatea, iar cornul sau era considerat ca fiind sageata dreptatii dumnezeiesti, raza solara, sabia lui DUMNEZEU. Istoricii religiei au gasit picturi care il infatiseaza pe DUMNEZEU dand nume animalelor, iar in fruntea tuturor perechilor de animale se afla un inorog. in Bibliile ilustrate, acest animal misterios apare intre Adam si Eva, iar cornul sau este indreptat catre arborele binelui si raului.

Sfantul Ambrozie spunea ca „originea unicornului este un mister, asemeni nasterii lui Iisus”. in crestinism, simbolul unicornului este intim legat de puritatea si sfintenia Fecioarei Maria.

Legatura dintre unicorn si conceptul de virginitate/puritate este redata de un mit popular medieval in care se spune ca, pentru a captura un unicorn, era nevoie de prezenta unei fecioare. Imaginea unicornului intr-un triunghi cu varful in jos (reprezentare in traditiile ezoterice a aspectului feminin, creativ, matern), ce este mentinuta doar pret de o clipa, este imediat acoperita de imaginea unei fiinte monstruoase cu doua fete. Aceasta reprezinta o adevarata maimutareala, o intoarcere pe dos, in cheie satanica, a actului firesc al nasterii si a conceptiei imaculate.

In interviul dat revistei Vogue Magazine, Gaga descrie astfel, cu un tupeu incredibil, in aceeasi cheie satanica, acest videoclip infect: „Am scris-o [melodia „Born this way”] in 10 minute blestemate. E o melodie cu un mesaj magic. Dupa ce am scris-o, mi s-au deschis portile mintii si melodiile curgeau. Era ca intr-o conceptie imaculata”. Gaga este atat de obnubilata de programarea mentala, incat crede prosteste ca poate asocia „10 minute blestemate”, care nu pot avea decat un caracter infernal, cu „conceptia imaculata”, care are un caracter divin.

Intr-un alt interviu, acordat cu ocazia premiilor Grammy, Lady Gaga declara ca scopul ei este sa uneasca oamenii, sa puna bazele nasterii unei noi rase, fara prejudecati, o rasa noua in cadrul rasei umane, caracterizata de un libertinism fara limite. Daca ar fi sa o credem pe cuvant, avand in vedere ca isi asuma generic rolul de mama a acestei noi rase, ar trebui ca progeniturile ei sa semene intocmai cu ea, asa hidoasa cum o vedem in imaginea alaturata.

Jucand rolul „mamei monstrilor”, Gaga ne spune ca in urma intrunirii unui guvern de extraterestri, a fost hotarata crearea acestei noi rase pe teritoriul extraterestru aflat in proprietatea guvernului, sugerandu-ne astfel ca nasterea se va desfasura sub atenta supraveghere a celor de la putere, adica a asa-zisilor „iluminati”.

Prescurtarea denumirii Government Owned Alien Territory [teritoriu extraterestru in proprietatea guvernului] este cuvantul G.O.A.T., ceea ce in limba engleza inseamna „tap”, deloc intamplator animalul care-l simbolizeaza pe Baphomet. in plus, imaginea lui Gaga maimutareste simbolul Fecioarei ce sta sa nasca si este incadrata de imaginea capului de tap cu scopul de a ni se sugera natura satanica a ritualului nasterii. Oare ce rasa ar putea zamisli o fiinta cu chip cadaveric, cu coarne, cu ochi adanciti in orbite si care se uneste cu un tap? O rasa curat murdara, vorba lui Caragiale.

Si ca schema povestii sa fie respectata intru totul, ni se spune ca mama acestor monstri va da nastere unui numar nesfarsit de progenituri, ca intr-o poveste fara de sfarsit. Asemanarea cu visul de secole al asa-zisilor „iluminati” de a crea o Noua Ordine Mondiala este de-a dreptul socanta si probabil neverosimila pentru spectatorul sceptic, naiv si prost informat. in zilele minciunii si dezinformarii, adevarul este greu de acceptat, dar cei care vor avea ochi de vazut si urechi de auzit vor intelege in acest moment care este realitatea.

Videoclipul debuteaza cu prezentarea unui personaj hidos, cu doua fete, prima o reprezinta pe biata fiinta umana, fosta Angelina Germanotta si actuala „cantareata” Lady Gaga, o marioneta legata si lasata in adormire/anesteziata, iar cea de a doua, dezvaluie chipul entitatii ascunse sub masca starului Lady Gaga, o fiinta cu evidente caractere malefice, legata de scaun cu un lant gros de aur si avand picioarele puse in catuse, fapt ce arata atributul de sclav pe care il are aceasta fiinta duplicitara si perversa.

In videoclip regasim diferite simboluri masonice. Astfel, Gaga, care are aplicat pe barbie un ochi ce face trimitere la ochiul masonic „atotvazator”, se afla asezata intr-o piramida, poarta cercei cu forma piramidala, apare mai tarziu intr-un decor cu niste fulgere asezate sub forma de piramida.

Recunoastem semnele care-i sunt deja caracteristice precum ochiul luciferic „atotvazator” si coarnele dracesti ce apar in implanturile subcutanate de pe frunte, pometi si umeri.

Revenind la Gaga, o vedem in scena urmatoare in chinurile facerii, zamislind, asa cum ii place sa spuna mereu in concertele sale, pe „dragii ei monstri”.

In timp ce Gaga procreeaza, fluturi impanzesc scena pentru a ne aminti ca progeniturile vor fi controlate prin programele de control mental Monarch. Iata ce ne povesteste in continuare „mama monstrilor”: „insa in aceeasi zi, pe cand eterna mama plutea in multi-univers, s-a produs o nastere si mai inspaimantatoare, nasterea raului. Pe masura ce ea insasi se scinda in doua, rotindu-se in agonie intre doua forte ultime, pendulul alegerii si-a inceput dansul.

V-ati putea imagina ca este usor sa alegi instantaneu si fara sovaiala binele. insa ea si-a pus intrebarea: Cum pot proteja ceva atat de desavarsit fara rau?”. Este clara insinuarea satanica, ce ispiteste spectatorul sa desconsidere binele in favoarea raului. in mod semnificativ, „binele” este reprezentat in scenele jucate de Gaga prin capetele morbide ce par a fi in plin proces de descompunere. Imaginea acestor capete ce se repeta ca si cum ar fi trase la xerox, nu reprezinta altceva decat o multiplicare printr-o sui generis clonare a unui personaj malefic, clonare ce va aduce in noua societate anticipata de Gaga niste zombi controlati prin tehnici de control mental, biete fiinte fara suflet, create prin spalare pe creier, slugi perfecte pentru Noua Ordine Mondiala.

Raul este redat in imaginile in care Gaga, cocotata pe niste decoruri ce seamana cu fulgerele negre de pe insemnele trupelor naziste SS, naste (daca putem spune asa) o uriasa mitraliera.

Si tot de pe acolo, din acel neant, apare un alt personaj asociat notiunii de rau, un barbat ce are capul pictat ca si cum ar fi un craniu, iar pe piept un desen format din patru cercuri ce se intretaie.

Mai departe, Gaga le spune spectatorilor ca mama monstrilor buni si rai se afla in agonie din cauza celor doua forte ultime care vor sa o divida, dar care sunt cele doua forte ultime? Iata ce ne arata imaginea asociata acestor cuvinte: este vorba, de fapt, de unul si acelasi personaj, duplicat prin efectul de oglinda!

Vom face o mica paranteza pentru a explica acum semnele ce apar pe capul si trupul barbatului. Primul, machiajul cu forma de craniu, face trimitere la cele doua simboluri, craniul si oasele, ce constituie logo-ul gruparii oculte secrete „Skull & bones” fondata la Yale, SUA, al carei scop este „formarea” viitorilor politicieni, bancheri sau oameni de afaceri ce vor ocupa functii cheie cu scopul deservirii asa-zisilor „iluminati”.

Al doilea, cele patru cercuri, e o varianta usor stilizata a logo-ului Comisiei Trilaterale fondata si infiintata de David Rockefeller, o grupare elitista, creata cu scopul de a accelera instaurarea Noii Ordini Mondiale. Toti membrii acestei comisii sunt francmasoni cu grade mari in diferite loje ale sectei satanice a Francmasoneriei mondiale.

Avand in vedere aceste explicatii, ne intrebam: intre care doua forte ultime se imparte Gaga, daca ele nu sunt altceva decat reflectarea dubla a aceluiasi rau, dar cu fete diferite? Apoi, Gaga, cu o voce hipnotica, afirma ca este ingrijorata, deoarece nu stie cum va reusi sa pastreze intacta perfectiunea creata fara interventia raului, si spune aceasta privind cu calm catre spectatori, dar tinand in maini acea gigantica mitraliera. in imaginea de fond ii vedem pe sclavii sistemului, aplecati slugarnic la pamant. Acum intelegem ca preocuparea ei este de fapt urmatoarea: cum pot instaura Noua Ordine Mondiala? Va voi face rau, iar acest lucru este inevitabil…

Vi se pare cunoscuta aceasta idee? Iata ce afirma francmasonul de rang inalt Henry Kissinger, membru al Lojei B’nai B’rith, al grupului Bildeberg si al Comisiei Trilaterale, membru al Marii Loji Elvetiene Alpina, al clubului satanic elitist Bohemian etc., la Conferinta Clubului Bilderberg de la Evians, Franta, in anul 1991: „Azi, America ar fi scandalizata daca trupele ONU ar intra in Los Angeles pentru a restabili ordinea [referindu-se la revoltele populatiei de culoare din suburbia Mount Pleasant a capitalei Washington, din 1991].

Maine vor fi recunoscatori! Asta este cu atat mai evident daca li s-ar spune ca exista o amenintare externa [o invazie extraterestra, sau de ordin terorist], fie ea reala sau doar declarata, care ar ameninta existenta Americii. in acest fel, toate popoarele lumii ne vor ruga sa ii scapam de aceasta nenorocire. Toate lumea se teme de necunoscut. Cand le vom pune pe tapet acest scenariu, drepturile omului vor fi cedate de bunavoie in favoarea garantarii bunastarii si a sigurantei de catre Guvernul Mondial.”

La Forumul Economic de la Davos, Elvetia, din 27 ianuarie 1995, sluga asa-zisilor „iluminati”, afaceristul George Soros, declara, parafrazand motto-ul masonic „prin haos catre ordine”: „Lumea are nevoie de o Noua Ordine Mondiala si va avertizez ca urmeaza o perioada de puternica dezordine in intreaga lume.”

Iar ca lucrurile sa fie mult mai clare, il citam pe bancherul international James Paul Warburg, care declara in data de 7 februarie 1950 in fata Senatului SUA: „Vom avea un Guvern Mondial, fie ca ne place, fie ca nu ne place. Singura intrebare este daca acest Guvern Mondial va fi adoptat prin cucerire sau prin consimtire.” Chiar daca mass-media neaga autenticitatea protocoalelor secrete ale maestrilor francmasoni, adevarul este ca planul de stapanire pus la cale inca de acum cateva sute de ani de catre asa-zisii „iluminati” este aplicat pas cu pas.

Videoclipul „Born This Way” ne infatiseaza viziunea raului ce ii asteapta pe oamenii care nu se vor supune Noii Ordini Mondiale: Gaga imparte gloante cu multa generozitate in timp ce, in fundal, auzim sunetul unor clopote de ingropaciune, ce anunta probabil soarta celor care se vor razvrati.

Apoi, imaginea este derulata de jos in sus si vedem astfel o piramida formata din trupuri umane nude, de culoare rosu-pamantiu, ce se aseamana foarte mult cu imaginea iadului asa cum a fost ea infatisata de unii Parinti crestini, iar deasupra piramidei, modul de aranjare al altor trupuri umane sugereaza forma unui craniu. in varful piramidei observam un alt trup uman, de aceeasi factura cu celelalte, dar crucificat! Se face astfel o trimitere blasfemiatoare la crucificarea lui Hristos pe Golgota (muntele Capatanii).

Melodia propriu-zisa incepe cu un vers caruia probabil, ascultatorii nu ii dau prea multa atentie, caci daca ar fi reflectat catusi de putin asupra vorbelor lui Gaga, si-ar fi dat seama ce idee-forta perversa le este indusa si nu ar mai fi aclamat acest pop star. Iata ce spune acest vers in engleza:

„It doesn’t matter if you love him, or capital H-I-M”. Ad literam, aceasta se traduce in romaneste prin: „Nu conteaza daca il iubesti pe el sau pe EL cu litere mari”. Pentru cei avizati, H-I-M este o prescurtare pentru His Infernal Majesty, adica majestatea sa infernala! Ideea se repeta mai tarziu sub forma „A different lover is not a sin / Believe capital H-I-M (hey, hey, hey)”, adica pe romaneste si pe sleau „(Sa ai) un iubit diferit (de DUMNEZEU) nu este un pacat / Crezi in Majestatea sa infernala”.

Pe langa alte indemnuri ce par foarte libertine, incurajatoare si pacifiste, exista si urmatoarea „ridica-ti labele, caci asa ai fost nascut”, ceea ce inseamna nici mai mult, nici mai putin ca Gaga ii face pe spectatori animale, iar in vreme ce rosteste finalul acestui vers mimeaza un gest de masturbare cel putin grotesc.

In scena urmatoare, Lady Gaga apare imbracata in haine barbatesti, elegante, avand pe fata acelasi machiaj sub forma de craniu ce tradeaza obedienta fata de secta satanica a asa-zisilor „iluminati”.

Gaga se apropie de spectatori si, dupa ce face simbolul masonic al tacerii, danseaza foarte voios pentru a sarbatori instaurarea Noii Ordini Mondiale! Semnul penal al tacerii este folosit de francmasoni pentru a atentiona asupra obligativitatii pastrarii secretului. Iata ce spune ucenicul mason in momentul acordarii primului grad in masonerie: „… ma oblig sa respect acest juramant, sub pedeapsa de a-mi fi retezat grumazul…” continuand cu alte juraminte din ce in ce mai terifiante la acordarea urmatoarelor grade.

Simbolul respectarii secretului este prezentat si pe coperta folosita la acest album.

In urmatoarea scena, Gaga apare cu un halou de lumina in jurul capului, semn ca este sluga supusa in secta asa-zisilor „iluminati”, semnal pe care l-a transmis, de altfel, din momentul lansarii ei ca pop star.

Dupa ce aduce un omagiu celor care au fost buni mesageri ai Noii Ordini Mondiale (Madonna, Michael Jackson), Lady Gaga se retrage lasand in urma un oras in flacari, iar toti cei care au privit-o pana atunci cu gura cascata sunt sfidati de ea, care, in bataie de joc, face in prim-plan un balon de guma.

In finalul videoclipului apare din nou unicornul, intr-un triunghi cu varful in sus, reprezentare a Cerului, a aspectului masculin, a energiilor cosmice, spirituale. Cadrul dureaza din nou doar o clipa, pentru ca peste el se suprapune iarasi Gaga, cu o infatisare hidoasa. Ni se sugereaza astfel impurificarea si macularea Cerului si a Pamantului prin intermediul energiilor satanice si impunerea dominatiei satanice in intreaga lume. Unicornul este in final calarit de Gaga, acum complet demonizata, ceea ce trimite analogic la supunerea fortelor binelui de catre fortele raului.

Imaginea personajului interpretat de Gaga indreptandu-se catre curcubeu ne mai aminteste de un alt simbol folosit la programarea victimelor Monarch, simbol ce a fost preluat din filmul „Vrajitorul din Oz”. Prin analogie, calatoria personajelor filmului „Vrajitorul din Oz”, undeva dincolo de curcubeu (somewhere over the rainbow), devine in cadrul programarii mentale Monarch un declansator folosit de catre programator in procesul de disociere al victimei de trauma pe care o traieste si proiectarea ei intr-o lume virtuala, asa-zis „fericita”.

Prin folosirea acestui film programatorii Monarch isi determinau practic victimele sa se separe de mintea si de trupul lor, ceea ce le facilita astfel accesul in mintea acelor biete fiinte traumatizate in mod bestial.

Sursa: Yoga Esoteric

One comment

    Adauga un comentariu!

    Nume (necesar)

    Website


    *

    Editoriale din aceeasi categorie

    Autor: Aciduzzul | 9 decembrie, 2017 | 0 comentarii | 576 vizualizari | 3 voturi

    Cioturi de arbori cu circumferinta de peste 5 metri, ulei de motor ars, paraie distruse, buldozere si drujbe care ”canta” neincetat pe toate vaile de-a lungul raului Cerna. Asa se prezinta astazi Parcul National Domogled – Valea Cernei, cel mai mare din cele 13 din Romania. Padurile ramase neatinse, formate prin procese naturale dupa ultima […]

    Autor: Aciduzzul | 29 iulie, 2017 | 0 comentarii | 493 vizualizari | 2 voturi

    Publicatia AgroStandard lanseaza Studiul de piata „Top 600+ Cele mai mari Exploatatii Agricole din Romania”, prima analiza de acest fel realizata vreodata in Romania. Studiul a fost realizat urmare a solicitarilor venite din partea mediului de afaceri, data fiind absenta informatiilor oficiale cu privire la fondul funciar din tara noastra, precum si a lipsei unor […]

    Autor: Aciduzzul | 13 septembrie, 2015 | 1 comentarii | 613 vizualizari | 4 voturi

    Toata lumea vorbeste zilele acestea despre criza imigrantilor. Toti se intrec in teorii care mai de care mai fanteziste cu privire la cauzele si la solutiile pentru acesta “criza” si s-au format deja doua tabere cu pozitii antagonice pe marginea acestui subiect. Pe de-o parte gruparile nationaliste de pe tot cuprinsul Europei care intuiesc pericolul […]

    Autor: Aciduzzul | 26 august, 2015 | 0 comentarii | 360 vizualizari | 3 voturi

    Marius Serban Toata lumea asista (neputincioasa) zilele acestea la o adevarata invazie a emigrantilor din tarile arabe catre Europa, care a inceput brusc, suspect de brusc. Desi subiectul este intors pe toate partile de mainstream-media, nimeni nu spune de ce aceasta invazie se petrece tocmai acum. Pana la urma razboaiele din Siria, Irak, Libia, Afganistan […]

    Autor: Aciduzzul | 15 martie, 2015 | 0 comentarii | 1554 vizualizari | 9 voturi

    Cazul Darius Valcov este unul cat se poate de clar al triumfului neoliberalismului si al jafului institutionalizat practicat de mafiile transnationale, numite gratios, FMI, BM, UE, etc., in coloniile cocotiere pacificate, populate cu oi placide, spalate excesiv pe creier, cam cum este Romania. Pentru a intelege resorturile dupa care functioneaza institutia care a acaparat spatiul […]

    Ofera o donatie
    Dacă vrei să contribui și tu, poți dona aici:
    fii aproape de noi
    Conferinta_AGROstandard
    PUB
    web design profesionist
    Red Moon Media
    CAMPANII bp
    Atitudine Contemporana
    Televiziunea Copiilor
    Le Pre
    1984 George Orwell
    Televiziunea Copiilor
    piata BIO
    alimente organice
    internet manipulation techniques
    Adauga banerul de partener Badpolitics pe site-ul tau bad politics
    bad politics

    2009 - 2025 © BadPolitics